Tjecca.blogg.se

HAHAHAHA JAG DÖR!
Sitter och kollar på min,Toves och Rebeccas gamla blogg från typ ibörjan av 6an xd Vi har ju förädrats lite kan man väl säga...xd Jaja mamma,Micke och emelie är iväg röstar (O.o) så jag har precis hoppat ur dushen :) Har varit igång hela dagen med att göra ny hage åt hästarna. Aaas jobbigt men måste göras ;) Så när dom kommer hem så blir det väl massa godis och en bra film :) Hahaha juste fick lite besök av en vovve idag :o Från ingenstans så dök han upp. Så vi gick runt och leta efter hans ägare men hitta inte vart han kom ifrån :O Vi ringde till och med polisen för att fråga om dom hade fått några anmälningar men till slut så hittade vi ett nummer och fick tag på ägaren :) Så nu är Morris(som hunden hette) hemma igen :) Skulle åkte till min nya vän Jossan idag :9 men eftersom morris dök upp så fick jag stanna hemma :(


Åh juste glömd nästan. Vi har skolfoto imorgon  :o :o Fyyyyyy hatar skolfoton! Ser seriöst  ut som en flodhäst på alllla skolfoton! Men hös sen pusshej!


Hittade nån bild från i påskas :)

Kommentarer
Postat av: Eliin o Emma!!^^

Heej!! :) Nu har vi veckans blogg på bloggen!! :D så sätt igång att anmäla dejj!!



http://skuumfluum.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-d-d.html#comment



Kram <3

2010-09-20 @ 11:42:33
URL: http://skuumfluum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0