Hovslagaren

Hellu :)

Så kom hem från skolan typ vid halv 3, slutade igentligen 1 men bussen gick inte förs kvart över 2(så år det här ute på landet). Haha iaf så satt jag och snackade med några av mina nya vänner ;) Haha det var rooligt xd jaja idag så skulle jag igentligen varit med två andra nya kompisar felicia och signe och dom skulle visat mig The Real Österby ;) Men det blev inget idag så får väl bli nån annan gång :) Jaja i helgen ska jag till storstaden Stööckhoolm ;) ska hälsa på mina kära far och mitt nya syskon -.- Juste det kanske jag inte nämt att jag fått ett nytt syskon :O Det har jag iaf och det e en lite flicka -.- Hatar småtjejer dom e så jobbiga >.< Ska förmodligen träffa Jasse och Ronja och sen kanske Mysan :) Kan inte träffa Linnea i helgen för att hon ska till landet,den jävlen! ;) Hahaah åh vad jag känner att ni e intresserade av det här xD Jaja hovslagaren har precis varit här och slått på några skor på våra hästar så nu har jag lite free time och sitter vid datan :) Ska väl göra nåt annat nu,pöss och kram ;)

Haha inget speciellt med bilden,tycker bara att ilägg blir bättre med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0