Godnatt!

Hellu :) ligger just nu i sängen och ska snart sova. Har haft en ganska dålig dag Men den slutade iaf bra! Började med att gå till skolan och sen hade vi ju skolfoto idag! :-O inte kul! Känner på mig hur jag står och blundar på klassfotot elr nåt O.o och det värsta är ju att klassfotot finns ju kvar föralltid, som alla kan se! Jaja sen när jag kom hem så hade jag verkligen sprängande huvudvärk! Alltså det är helt sjukt hur ont i huvudet jag får O.o och när jag dessutom har tagit tablett mot huvudvärken så blir det bara värre :o jag kände att jag typ höll på att tappa balansen och ramla omkull, var tvungen att ta tag i väggen för att jag inte skulle hamna på golvet :o det hände flera gånger oxå! Aja ska ju träffa doktorn snart så får vi se vad han säger...Men dagen slutade ju iaf bra:) kan inte säga vad det är just nu Men snart så får ni veta ;) Men ska sova nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0