BUMBIBJÖRNARNA!

Hellu :)

Så har hunnit plugga,mocka och ätit pannkakor sen senaste inlägget :) känner mig klar med läxan och har faktiskt tilll och med hunnit dammsuga! Nu e Jessica nöjd med sig själv :D Så snart blir det väl att hoppa ner i sängen. i mina nya skööööna lakan. Sov som en prinsessa igår natt :D Jaja satt och tänkte på alla barnprogrammen som gick när jag va liten och dom som går nu, shiit vilken skillnad :O asso kommer ni ihåg typ Bumbibjörnarna,Luftens hjältar,babarapappan,mummintrollet,Bamse och alla dom :O Barnprogrammen var sååå mycket bättre då ju :O Aja nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen , hörs imorrn pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Emma ;D

SV:

joo det e bra,har ujue inte haft så många möten men det är roligt...dom nya har kommit upp. Mindre roligt ;)

bara liite humörsvängningar

2010-09-16 @ 08:29:05
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0