Toy Story 3

Hellu :)

Shit vad dålig jag har blivit på att blogga :o Nää min data bestämde sig för att lägga av så nu e den paj oxå...Aja ligger i sängen hemma hos pappa i stockholm nu :) Skulle igentligen gått på bio idag och sett Paranormal Activity 2. 'Skulle gått och sett den med Ludde men han bestämde sig för att dissa mig så...Haha nä men han hade tydligen inga cash ;) Aja lika bra det. Mår lite udda O.o typ fryser som fan! Och har självklart piss ont i huvudet, men det e ju inget ovanligt ... Aja idag körde vi Boxercise på gympan och det var kul men jobbigt som fan! Stefan körde skiten ur oss! Haha bara känner hur träningsvärken kommer krypande -.-

JUSTE! Fick resultat för Engelska provet igår. Jag fick 90,5 av 100 poäng! E typ feeett stolt! :D Så fick VG+ :D Fast det som stör mig typ as mycket e att jag var 4,5 poäng från MVG...

Aja ska bädda ner mig i sängen nu med popcorn och film! Iddag blire att kolla på Toy Story 3. Så får se om den var värd nedladdning ;) Ha det gött pöusss


HAHAHA! Min lillasyster...Kan inget annat än att älska bilden! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0