The new shiny toy

Nån som känner igen rubriken? Elr är det nu bevisat att jag e en Twilight nörd? xd

Men jag tänkte på en grej...Jag har ju börjat i ny skola och allt.Elr jag det var ju några månader sen nu och det märks. I början då var det liksom att alla skulle ha min uppmärksamhet och alla skulle prata med mig och det var så himla coolt att jag kom från Stockholm(?). Iaf så var det faktiskt ganska så kul att vara ny för då kan man ju börja om från början. Men nu så e det som om jag gått där lika lännge som alla andra. Dom fick sin lilla lekstund med mig ibörjan men nu är jag väl för tråkig. E inte det ganska tragiskt igentligen? Jag vet inte ens vem elr vilka jag igentligen kan lita på? Så jaa jag saknar mina gamla vänner samtidigt som jag trivs här. Det är lite som en bergochdal bana. Ena dagen så har jag vänner och nästa så sitter jag ensam på den där bänken. Det e väl klart att alla har dåliga dagar (tro mig,det har jag med!) men alla kan väl inte ha det samtidigt typ varann dag? Så jaa jag trivs här, men vissa dagar som känns det som om jag kommer sluta som en sån där looner resten av högstadiet?

Haha nu har jag tråkat ut er klart :)
Ska fortsätta med NO pluggandet nu. hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0