The middle

Hellu :)

Så idag har väl dagen rullat hysat snabbt. Hade NO prov första lektionen vilket gick åt helvete. Direkt efter hade vi SO läxförhör och jag kan äl inte direkt påstå att det gick så bra heller.. Shit måste börja skärpa mig nu asso :o
Haha iaf när jag kom hem sen så hade jag för en gångs skull inga läxor elr plugg att göra. Så vi började kolla på film. Men den söööög.. Så vi gick ut och löshoppade hästarna vilket gick as bra! Wendela,min kära granne kom med sin häst oxå :)  Aja efter det så gick vi in igen och skulle börja kolla på en annan film(bara för vi har ovanligt mycket tid över idag O.o) ´så jag och min syrra ville se Remenber Me som e typ en av dom bäästa filmerna i världen :O Men mamma gillade den inte så det blev Dear John istället :) Sjuukt bra film det oxå. Sen har det bara blivit Desperarte house wifes och Cougar Town. Haha grymma serier båda två! Mamma försökte få mig att kolla på nån som hette The Middle oxå men den var..lite för mamma humor x) Fast ena killen som spela i den var typ ganska mycket snygg...;)

Men men ska nog gå och lägga mig nu. Hörs imorrn pusss


Rekomenderar filmen.Skit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0