Stolt!

Heeeej :)

Min dag började dåligt men slutade hyfsat bra! Har ju varit orolig för att jag inte skulle få godkänt på NO provet..Men gick faktiskt helt okej! var 6 poäng från ett VG så jag e typ as stolt att jag klarade det :D Aja vi hade gympa idag och shiiiiiiit vad jobbigt det var! Vi hade boxercise.  Jag bara känner på mig att jag inte kommer klara av att ta mig upp ur sängen imorrn xd Jaja förutom träningsvärken så har jag som vanligt bajs ont i huvudet...Nää sluta gnälla nu Jessica! Haha får se vad vi gör med hästarna idag. orkar verkligen inte rida men det blir väl säkert så. aja nu ska jag tillbaka till pluggandet och äta mina nudlar :)

Bara för att jag var tvungen att ta en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0