Skolfotot!

Hellu :)
Så idag har skoldagen bara gått allmänt sakta...Men sen när jag kom hem så bläääv det bäättre :D Grafika (min nya häst) kom idag! Hon är typ jätte mager och sånt,men hon är super fiin!!!!
Aja så nu har vi dushat av henne och alla hästar e inne. Så borde ingentilgen plugga men orkar verkligen inte xd Så ska bara chilla lite nu så får vi se om det blir nåt bloggande sen ;) Juste!! Skolfotot kom idag!! Fyy säger jag bara! Ush...E det inte lite konstigt att man ALLTID blir ful på dom? Kan inte komma ihåg ett år som jag faktiskt blev bra O.o

Såhär fin e min nya klass...;) Aja ska försökla mig på att redigera 
en bild på mig och grafika...wish me good luck ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0