Nydushad!

Hellu :)

Jag vet, as dålig uppdatering idag. Men har typ haft myckeeeet att göra. Började med att plugga och sen så kom underbaraste Ronja och hälsade på. Har inte träffat henne på lääääänge så vi hade mycket att snacka om :) Aja efter hon dragit så var det att gå tillbax till pluggandet -.- Men Micke (låtsaspappa) kom med Take Away så nu är jag mätt och belåten ;) Kom nyss ur dushen och känner mig för en gångs skull fräsh xd Har tillochmed hunnit raka benen och måla naglarna oxå O.o  Shit såhär mycket tid över var det länge sen jag hade :o Jaja så ska väl lägga mig hyfsat tidigt ikväll. Så ska chatta en stund till med min Ronja sen blir det väl sängen.  Ha det gött pöusss

Haaha jag har lite skumma idéer men bilden blev ganska cool va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0