Monopol

Hellu :)

Så har precis spelat klart Monopol. Spelade med pappa och Rakel spektakel. Haha nää hon heter faktiskt Rahel och e typ pappas sambo O.o Iaf hade faktiskt kul att spela med dom :O Skönt med en hemmakväll och bara vara hemma och chilla. Så nu sitter jag och håller på att ladda ner Gossip Girl säsong 2 och Paranormal activty 2  :D Eftersom att jag inte såg den på bio så måste jag ju se den ändå! Så blir att kolla på den när jag kommer hem till mamma med min kära granne Wendela :D Hon skrek som faan när vi kollade på ettan och dom säger att 2an e värre :D

Haha jaja vi har typ inget liv och sitter och typ driiiver som fan med varann på Fejan så ska väl logga ut och kolla på en film istället :)  Får se om jag uppdaterar mer sen annars så godnatt! :)


Har typ brist på bilder här på pappas data xd
Men guuud vad jag saknar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0