Det som inte får hända!

Hellu :)

Har precis kommit in efter ha kvällsfodrat hästarna. Det e typ 3 - ute O.o Iaf, satt och pluggade ett tag men sen kom dom andra hem så jag skulle jag och syster rida ut. Men när jag ställde upp Grafika(min nya häst) i stallgången typ halkade hon och shit. Det var så sjukt jävla läskigt..Började nästan gråta,hon gick liksom omkull och typ låg på golvet..Aja vill inte tänka  på det nu :s Iaf så stack vi ut och red ändå.Hon hade bara ett litet skrapsår så det gick ändå bra :) Vi red ute på vallen(tyå våran äng) och mamma fotade. Skiiit fina bilder blev det. E typ aaaaas stolt för hon gick jätte bra idag och det kändes så jävla bra! Aaja nog pratat om hästar ;)ska väl bädda ner mig i soffan och slå på någon bra film nu, hörs pöuss

Här e en bild från idag. Kommer flera sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0