Baaaaaaaaaaaajs!

Hellu
Åh e på dåligt humör...Har blivit as dålig på att blogga dom senaste dagarna :o Iaf händer inte så mycket,väntar på att mamma ska komma hem maten.  Har försökt plugga inför provet imorn vilket kommer gå åt skogen för jag fattar nada! Handlar typ om Geologi :S  Hade sjukt ont i huvudet när jag kom hem så fick ta en tablett och gå och lägga mig en stund. Vaknade upp och mådde lite bättre men dom där jävla tabletterna hjälper ju inte!!

 Skulle gått på bio med wendela imorn efter skolan men gick bara sena så det funkade inte det heller. Kändes som dagen i skolan varit hyfsad bra men slutade bara dååligt.

Hahaha vi hade typ vattenkrig i skolan..Elr det var mer alla mot mig av nån konstig anledning >.<  Så jag var blöööööööt! Men det e lungt jag kommer hämnas ;) Men ska dra för nu kommer maten. Ha det gött♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0