SNÖ!

hellu :)
Det typ snöar ute..Elr är som som en jävla SNÖSTORM! Det e vitt ÖVERALLT! Ush snön kommer verkligen för tidigt...Aja hade utvecklingssamtal igår...Gick sådär O.o Mina utvecklingssamtal tidigare har typ alltid varit perfekta. Men nu så står det att jag e okoncenterad,ger upp lätt,ska inte ha privata samtal under lektionstid och att jag ska lägga ifrån mig telefonen! Mamma var ju lagom glad på mig när vi gick därifrån...Jaja hade matte prov idag oxå,gick faktiskt helt okej. Trodde att det skulle gå myckeeeeeet sämre :)  Efter skolan så tog jag och Maja oss hem i snöstormen(buss ;)) Haha iaf tog in hästarna och sen satte vi oss i soffan med en varsin kopp varm chocklad och kollade på Flickan som lekte med elden. Bra film det där! Så mamma kom och skrämde mig liiiite! Hon sa att TVn inte funka!!! Och ikväll e det ju Sveriges skönaste familjer, desperate Housewifes och Cougar Town! Kan ju inte missa det! Haha hej jag e TV beronde....Och är på lite allmänt flumhumör så sitter och muppar mig med Signesnopp på msn :) Men nu ska jag dra! pöss
saknar denna kväll...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0