Lurbo

Godmorgon:) så sitter just nu i bilen påväg till lurbo. Syster ska tävla idag så jag följde med :) aja Sorry för dålig uppdatering Men igår så sov jag hos min syster och vi blev typ utelåsta O.o asso på våran gård så har vi vårat hus där jag bor och sen har vi en lägenhet ovanpå garaget som syster bor. Så igår hade jag sovit hos henne och efter att vi släppt ut hästarna på morgonen skulle vi gå in i stora huset och äta frukost,Men ingen av oss hade liksom nycklar O.o mamma och låtsaspappa hade redan åkt till jobbet och självklart låst dörren...så mattias och emelie fick åka och handla frukost och lunch för vi kom ju liksom inte in :s aja vi kom typ fram nu så ska hjälpa till med att lasta av :) hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0