Bitterfittan!

Hellu :)
Så min dag har gått som en bergochdalbana. Dagen började bra,vi släppte ut hästarna och sen gick vi(jag,syster och mattias) in och kollade på Kenny Starfighter. HAHAH skön film asso..Jaja efter det hände det nåt, vet fan inte vad som hände men det brast och jag och syster stooor bråka. Vi slogs,skrek och slet i varandra. Egentligen så var vi inte ens sura på varann O.o Men kändes ändå ganska skönt och bara avreagera på någon :s Tror att båda bara var på PMS humör och så aa hände något. Men löste det iaf och det blev som vanligt :) sen gick vi upp och kolla på FAVORIT serien Förhäxad! Är heeelt beronde av det :O Kan bero på att en av skådisarna ska jag luuungt gifta mig med,han e såååååååååååååååååååå snygg!  :D
Jaja gick ner till stallet igen och vi gjorde iordning hästarna för att rida. Gick typ ganska dåligt....Grafika var brunstig(ungefär som mens..) så hon var skit jobbig! Så jag blev sur oxå...Haha jag har kommit fram till att jag kan vara riktigt jävla elak :O Blir typ aas dryg och fräser åt alla :O
Haha aja ska dra nu ses,pöss
Ska försöka redigera den sen,men nu e den heelt orginal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0