valborg

hellu :)

hah förlåt jag har inte kunnat skriva på hela helgen, var på hajk ;)
så i fredags så var det ju valborg och jag jobbade i Rudan. haah jag stod i sockervadds ståndet :D haha det va typ kul ibörjan men det blev en sån jävla kö så jag hade inte en enda rast mellan typ kl  sex till tio -.- xd
haha iaf så efter att folket började försvinna så haha hade jag och tobbe sockervaddskrig och jag fick sockervadd innanför tröjan och i håret -.- sen så träffade vi Ludde som tyckte att vi skulle hänga i deras något fulla moppe gäng >.< så typ efter elva nån gång så gick vi tillbax till stugan(asso scoutstugan eftersom det e vi som håller i valborg i Rudan) för vi skulle sova där den natten :D så vi kom tillbax vid stugan och låg och snacka typ as länge sen somna alla typ vid halv 2 eller nåt förutom jag och Tobbe vi somna typ 4 >.<

på lördan så blev vi väckta med frukost på soffan(haha där vi hade somnat) och sen så packade vi klart den sista packningen och åkte till örnan(ligger typ vid riddartorp O.o). Vi åkte på patrull hajk, asso att vi åkte helt själva utan typ några ledare eller vad man ska säga -.- Men det var så jävla kul xD vi kom dit och vi satte upp vindskyddet (jaa vi sov utomhus ;D) sen åt vi lunch och typ myste lite ;) hah sen när det skulle bli middag så hade ingen lust att laga nåt så vi bestämde oss för att beställa pizza :D mitt ute i skogen, jag vet vi e coolast :D

aja orkar typ inte berätta allt men det kvällen slutade med att jag hade marshmallows i håret och vi ringde heta linjen men vafan ingen ville prata med oss :( haha aja sen när vi skulle sova så trodde jag att det var en gaalen mördare utanför tältet. Haha alla (som inte sov) blev typ rädda för vad jag sa så ingen vågade kolla ut (fegisar) xd

aja så imorse när vi vakna så var det sååååå jävla kallt ute -.- men annars så har helgen varit skit bra :D

tack Jasse och Tobbe som följde med, annars hade hajken varit fläskigt tråkig utan er ;)
 
pizza i skogen :D


mohaha vi e piromaner :D



mohahah snyggaste bilden på tobbe :D med min mössa :D


typ platsen vi va på :)



haha jasses coola pjamasbyxor :D




typ skum skylt xd?


aja ska gå nu puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

det var min ide att beställa pizza så jag var räddare för dan:) men tack till jessica jasse o pontus och så klart jag som bidrog med 100kr tack för insamlingen till min fond så att vi skulle kunna äta gott för en gång skull istället för kottar och bär som det brukar bli:P

2010-05-02 @ 20:29:06
Postat av: Tobias

bilderna är fint tagna men det är en bild som sticker ut från alla andra till och med pizzan killen i den gråa mössan:)och jag gillar häst skylten man blev helt förvirrad:P

2010-05-02 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0