pappa

hellu :)

så det blev ingen Nacka forum i torsadags för först så vaknade vi lite väl sent..(a) sen när vi äntligen satt på tåget påväg till handen så kom linnea på att hon glömt sin plånbok >.< så det var bara att åka tillbaka  till älvsjö -.- sen så hittade vi inte plånboken där heller och klockan var typ halv 3 så vi bestämde oss för att åka till hennes mamma och leta istället och sen så åkte vi till stallet och Linnea fick träffa våran underbara lilla fölis :)

jaja så åkte vi hem till mig och hon sov hos mig :)

så igår äntligen så åkte vi till nacka forum :)

och ni e helt ointresserade av vad vi köpte eller hur  x)  jaja och självklart så kom det några jobbiga jävlar och skulle förfölja oss -.- jag nämner inga namn Host..putte  och några andra..host ;) jaja så nu sitter jag hemma hos pappa och ska strax gå ut och sola :)

hittade världens sötaste klänning som jag ska se till att köpa :D



linnea och fölet :) som förmodligen kommer heta Nivelle :)



haha här med Mattias i bakrunden :P


sötaste :)


jaja ska gå nu pöss pöss <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Guuuud såå sööt föl ^^

2010-05-27 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0