Jag älskar min mamma!

Mohaha bästa rubriken eller hur;)

Ni vet den där kläningen som jag jääätte gärna ville ha?
Mamma har köpt den till mig :D jag var ju i Farsta igår med Linnea och vi mötte mamma och hon köpte den till mig :D :D :D jag älskar dig mamma :D <3

jaja i vanliga fall så gillar jag verkligen inte klänningar, men jag blev helt kär i den här :D



jag vet , sämst bild -.- men det verkar som om det e nåt fel med min kamera O.o :(
så vi måste förmodligen lämna in den på lagning, hur ska jag klara mig utan kamreran så länge:O :O

jaja ska väl gå och käka middag nu, pöss pöss


Kommentarer
Postat av: mysan

FÖRSTA FRÅGESTUNDEN PÅ BLOGGEN! :)

2010-05-22 @ 12:57:31
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0