Jag älskar er!

Godmorgon :)

så har varit vaken en tag igentligen (a) mohaha  min älskade Linnea har lånat ut den 3de säsongen av O.C till mig :D så jag kanske har kollat på några avsnitt nu på morgonen (a) jaja idag så e det bara jag ,Emelie och Mattias som e hemma :) Mamma och Micke (låtasaspappa) är på den nya gården som vi flyttar till om 3 VECKOR!!!  shit vad tiden går fort O.o så ska plugga idag -.- har Grammatik prov nästa vecka, och om det är något jag suger på så e det de -.- men vi ska strax åka och handla lite mat till ikväll så då ska jag köpa plugg godis  ;)  så mamma och Micke stannar på gården över natten och jag,Emelie,Mattias och faktiskt Christoffer (låtsas broshan) åker dit imorgon :) haha sjukt, jag har inte ens sett gården i verklgheten än :O

jaja min rubrik handlar om alla mina underbara vänner som jag älskar så otroligt mycket!<3

Linnea Bergstedt <3


Ronja eriksson<3


Tove nordström<3

'

My isaksson<3


Hanna Sangheim<3


Emelie Loman<3



jag har igentligen fler älsklingar jag vill lägga upp men har bildbrist och måste sticka nu -.- <3

MEN JAG ÄLSKAR ER <3  

pöss pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0