fölvakt

så hellu :)

jag vet jag vet, dålig uppdatering -.- men vi har haft visningar på huset nästa varje dag så jag har inte haft tid >.< men nu e jag här :)  Mirran vårat sto(tjejhäst) ska ju ha föl när som helst så nu  har jag mitt kvällskift att vakta kameran för fölet kan ju komma när som helst :)

juste har inte direkt haft orken att blogga heller för i söndags kväll så dog min pappas kusin i en motorcykel olycka...så jag känner att jag inte riktigt orkar skriva =/

men imorron så ska jag och min syrra i till stan för att kolla på bio så vi ska förbi platsen där han..aa gick bort.





kommer saka dig enormt mycket Lowe! ♥
Snart så kommer väl Emelie och byter av mig så gonatt pöss pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0