Flickan från ovan

hellu :)

har precis kommit hem från skolan och ska fixa mig lite sen ska jag väl sticka och möta emelie(min syrra) och vi ska in till stan och kolla på bio :D vi ska äntligen se Flickan från ovan  :D 

jaja just nu sitter jag och lyssnar jag på en av världens bästa låtar och det är  Hallelujah- jeff buckley

åh ibland blir jag så avundsjuk på folk som sjunger så jävla bra -.- själv så sjunger jag som kråka så var glada över att ni inte hört mig ;) (haha mobbar dig tove för att du skrev ett liknade inlägg) men den här tjejen har en väldigt fin röst :)



åhh vad avis jag blir >.<

jaja ska väl gå och fixa mig, vi hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: towwis

Tahahahah Jessica, du är så wannabe mig! Erkänn bara att du vill vara som mig egentligen! ;D

2010-05-07 @ 15:21:55
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0