Bio

så nu e jag hemma från Bion :) den var as bra :D inte riktigt lika bra som boken men men :) haha det var typ en scen som var lite obehagligt läskigt spännande och både jag och  Emelie hoppade till i stolen och typ halvt skrek x)

jaja nu så sittter jag och dricker vaniljcola :D självklart så var det mattias (emelies bästa pojkvän) som köpte till mig :D

imorgon så ska jag hem till Tobbe, vi skulle igentligen gått och sett Alice i underlandet men den gick tydligen inte imorgon -.- så då ska vi se nåt hemma istället :P självklart så har Jasse fått utegångsförud så det blir väl bara jag och tobbe :P

ganska skumt,för på svenska heter den flickan från ovan,
men på engelska heter den The lovely bones O.o


aja ska gå nu :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0