Begravning idag

hellu :)

så i onsdags så var jag ju i Österby och det var...intressant xd nää men skolan så väl helt okej ut och sånt, men  haha det var lite synd att min nya klass var typ jätte blyga xd först gick vi till sy-slöjden där det var tjejer och 2 killar oc hdom sa typ iiingenting. haha sen gick vi ner till trä-slöjden och där var det bara killar, och dom var typ tvärtom. Haha dom var typ skit flummiga och pratade mer om mig än med mig :o xd Det var en kille som kom fram och hälsade på mig annars stod dom mest och tittade på mig >.<

jaja så idag så ska jag Lowes Begravning =/  kan inte riktigt fatta att det e sant...
så får ju gå tidigare från skolan haha skönt igentligen,för jag börjar 9.45 och slutar typ 11.20 :D jaja Kusinerna från England kom ju till Sverige igår så dom var med mig i skolan igår, haah det var ju intressant ;D

berättar mer sen måste gå och göra mig iodrning för skolan ;P

juste haha Tove jag härmar inte dig, men har ni sett den där videon om den där 13åriga killen som sjunger paparazzi? shiiiiit vad duktig han e :O :O :O sjuuukt fin röst ju :O
jag såg videon typ överallt men orkade inte kolla på den, till slut så tittade jag ju på den på Toves blogg och shiiiit vad han e duktig O.o om ni inte sett den så SE DEN!!! (a)




pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0