alla älskar raymond

godmorgon :)

så sitter just nu och kollar på alla älskar raymond xd  börjar kvart i 9 idag så hade lite extra tid på morgonen :)
så idag ska jag hem till Tobbe :P vi ska väl se en film eller nåt xd (haha det e typ det ända han gör xd)

jaja juste skulle ju berätta om flytten så om typ en månad så ska vi flytta härifrån Haninge :D
från börjar var jag typ skit glad,men nu när jag börjar tänka på alla som jag kommer lämna här så..>.<

men  vi ska flytta till en gård så det ska bli så jävla skönt att ha hästarna hemma :D

så på söndag ska vi åka dit (österbyruk) och se vad vi ska göra med huset och sånt :P

aja nu måste jag gå och göra mig iordning för skolan, pöss pöss

gammal bild på mig och min  älskling Emelie ♥ haha jag var blond då :o
saknar dig älskling <3

Kommentarer
Postat av: emelieloman

saknar dej med gumman och jag älskar dej <333333333333333

2010-06-03 @ 15:18:52
Postat av: jessica <3

saknar dig oxå gumman!! älskar dig!<3333333333333333333

2010-06-03 @ 16:16:50
URL: http://smileforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0