tunghäfta

 hellu bloggen :) förlåt för dålig uppdatering men ja jag har haft fullt upp :) och förlåt men jag orkar inte att berätta vad jag har gjort i veckan -.- jo jag fick en till Födelsedags present i måndags :D  Neverstores nya album!  så tack putte :D 

appropå rubriken så har jag fått en läxa i Engelska och haha då hittade jag den här udda emh..va ska man säga...aja grejen e att man ska säga den istället för sex laxar i en lax ask. så ni som tycker att lax asken e svår så kommer ni nog inte klara av den här (a)

Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?
det där var ju inte så svårt att säga va? men pröva på engelska då! ;)

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

jag tycker det e skit svårt O.o

jaja tänkte att ni kunde få lite uppdateringar på hur stor min älskling blivit :)
när dom e så små så växer dom sjukt snabbt  O.o
 



jaja mer orkar jag inte -.- och nej, hans ögon e inte grön, det e kameran -.-

puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0