tråååkigt -.-

hellu :) gaah jag har sjukt tråkigt -.- vet inte vad jag ska göra >.< jag började redigera lite bilder, men jag oorkar inte -.- jag funderar på att gå och lägga mig i sängen och bara få dagen att gå, (guu vad typ emo jag lät där O.o) mendet orkar jag inte helletr -.- ååh vad ni e intresserade av det här, eller hur? >.< 

jaja..pratade med pappsen imorse, han hade det trevligt där i singapore -.- konstig va? jaja jag har bett honom att köpa lite grejer till mig :D typ  filmer o musik och sånt:D sen har jag önskat mig en Iphone Ipodtouch :D :D min syrra har en sån och den e fett bra ju O.o såån vill jag ha :D så pappsen,snälla? (a) :D aja nu ska kah inte gnälla för er xP jag ska gå och hitta på nåt annat kul :)




:D aja ska väl gå o göra något annat x) kommer förmodligen fler inlägg sen ;D

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0