stallet.. :)

så nu sitter jag i sadelkammaren och tar en paus :p  har hållit på att mocka hela morgonen -. -och ni e säkert nyvakna men jag har faktiskt varit vaken sen halv 6!! -.- så som sagt så e jag själv i stallet för mirran e ju halt så hon behöver lite sällskap :p och nu tänker ni säkert , hur kan du blogga i stallet? O.o jo jag har tagit med mig min laptop :D och jag har lite tråkigt just nu så här kommer lite tråkiga bilder -.- xD

jag vet bildkvaliten e oehört bra! host*...nämen jag tog ju med mobilkamera -.-



 visst e jag cool xD jag har med mig en liten korg med min lunch o frukost xDD



mocka kallas det.. -.-


och grabbarna är nere i hagen och bråkar x)




jaja nu ska jag väl ta o äta lunch för att sen mocka mirrans sjukhage, kul va! -.-


puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0