My <3

hellu srry att jag inte blogga igår, My kom till mig efter skolan igår och vi bakade äppelpaj :D sen så följde hon med mig till scouterna.  och efter det så följde hon  med hem igen och sov här :) skit kul gumman ♥ så självklart så missade vi bussen imorse -.- men vi hann ändå :) haah My var jätte rädd att komma försent så hon ville springa hela vägen till skolan x) aja gick hem tidigare från skolan idag för jag mådde dåligt :(  shit vad jag mår dåligt nu för tiden O.o  jaaj nu kollar jag på Dating in the dark  och snart börjar väl Desperate housewifes :D

gammal bild från i sommras, jaa den e redigerad (skit ful -.- )



så vi hörs sen puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0