jessica goes dark :D


hellu :) så ja..än så länge har jag gjort jääätte mycket nytta idag :) jag har suttit vid datan,Tvn och lekt med katten...vettigt va?  haha min rubrik e ju lite skum xD men jag har ju iinget att göra så jag prövade en ny sminkning :) intressant va? nej men jag blev ganska nöjd :) och det e bara att jag blir lite mörkare runt ögonen :p
sen haha hittade jag en bild på mig när jag va typ jätte brunett O.o haha jag e faktiskt blond igentligen :) så nu har jag varit blond ett tag så nu i helgen ska jag färga så jag blir brunett :D





jag hade en bild på mig som brunett men det går inte att ladda upp den -.-
jaja ska väl gå o äta lunch nu :p
puss o kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0