Jag vill se!!!!

hellu :p har kommit tillbaka från Donken med mamma  :D skiit gott :) heeh svullos xP


aja nu sitter jag och försöker få dagen att gå snabbare -.- så kom jag och tänka på vad jag vill göra på lovet -.-
jag vill gå på bio!!! >.< jag har inte gjort det på skiiiit länge -.- så varför måste det vara så jävla dyrt att gå på bio >.< jag  önskar att jag hade råd att gå på bio varje dag resten av den här veckan -.- men det har man ju självklart inte.

här e några filmer jag vill se :)


remember me  med robert pattinson!! :D :D <333





the wolfman verkar ju fett bra ju O.o :)



den här filmen vill jag verkligen se :D jag har läst boken, och den är sjukt bra! :)

The lovely bones




Valentines day  haha det e typ 19 kändisar med i den O.o






jaja nu ska jag gå och lösa brott med mamsen ;) xD nämen herå så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0