jag suger på att redigera >.<

hahanu har jag suttit i..jag vet inte, men väldigt länge(kanske har varit lite ofokuserad och gjort andra grejer oxå..) och försökt redigera lite bilder...men som det står i rubriken så suuger jag på det! -.- det e därför jag gillar bilder som dom e,naturliga :) så ni får se några bilder, medn klaga inte för jag har faktiskt försökt >.< Juste Erika (www.erikabjorklund.blogg.se) hälsar till er :) <3

en annan grej -.- putte har klagat på min header >.< han tycker den tydligen e för mycket? jag förstår inte riktigt vad han menar med det >.< jag tycker den blev jätte fin ♥ förutom att jag ser ut som en riktigt mongo -.- haha det kanske e det han klagar på? att jag ser ut som ett mongo? xD tyvärr det går inte att ändra på ;) xDD haah guu vad jag e trött nu -.- ska nog gå o sova  :)


jag fick sån foto lust idah så jag gick runt lite o fota x)


min bebiis <3 han e såå söt :) <33


hehe den här bilden blev fett störd xD


haha jag va bara tvungen att ta med den här xD


en likadan katt på andra sidan? O.o nää det e jag som e såå cool som
har fotat och redigerat såå bra...host* xD




så jaa idah var stig helmer  min fotomodell :) och jag vet att jag sa att ni inte skulle klaga, men om ni har något bra att säga så får ni gääärna kommentara (a) ♥

 men nu ska jag gå o sova puss o kram ♥



Kommentarer
Postat av: Putte

Det är precis det jag klagar på! ..Haha xD

2010-03-04 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0