Huvudvärk..igen -.-

det e ganska sjukt igentligen...för ni vet den där reklamen för treo?  Treo lindrar snabbt och effektivt.
det stämmer fan O.o bara några minuter efter att man druckit upp så mår man bättre :o a

så idah fick jag huvudvärk..igen -.- det kan bero på att jag typ inte kunnat sova inatt och att jag spenderat typ hela dagen framför datan...xD aja nu e min huvudvärk så gott som borta :D så nu ska vi snart äta middag och kolla på Dating in the dark  xD och sen kommer DESPERATE HOUSEWIFES!!!!! :D :D :D

så imorron ska jag va i stallet hela förmiddan för min Mirran e halt :( så hon har boxvila så då ska jag hålla henne
på förmiddagen och på eftermiddagen så kommer min syrra och byter av mig :p

aja nu börjar dating in the dark xD





puss o kram :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0