god morgon :)

god morgon :) så jag ska strax gå och gör mig iordning för skolan :) emh ja haha bildedrna från igår kanske inte var direkt bäst på min hårfärg men det syntes lite va? :D  Iaf efter skolan idag så blir det direkt till stallet -.- mamma ska operaras idag så det blir lite struligt i stallet >.<  senså händer det väl inget speciellet...JO DET ÄR  DESPERATE HOUSEWIFES IKVÄLL!! :D  haha jag och min familj e typ lite besatt av den serien xD  jaja viklle bara säga tack My oxå , hade skit kul igår :) ♥ (www.isksson.blogg.se)   jaja ska gå och göra mig iordning nu :p





 

befor :)                                                                                    after :)



 vad blev bäst? :)


puss o kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa<33

skitsnyggt <333

2010-03-09 @ 08:53:18
URL: http://vavvas.blogg.se/
Postat av: emma <3333

båda e lika fina på dejj ;)

2010-03-09 @ 20:51:22
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0