förlåt

srry  för sjukt dålig uppdatering den här helgen, men har varit hos sötnosen Ronja hela helgen. så jävla kul vi hade gumman! aja i fredags så kom jag till henne och vi hade typ tjejkväll ;) sen så senare på kvällen blev ronja typ jätte hyper och jag fick inte somna -.- till slut gjorde jag det, men då hoppade hon på mig så jag typ flög in i väggen -.- sen så somna hon på golvet.. -.- suck*  men när jag vakna på morronen så låg hon i sängen O.o och gissa hur jag vaknade? jo genom att hennes mobil sätte igång alarm kl HALV 7 PÅ EN LÖRDAGS MORGON!!! och
 hon sov ju självklart som en stock >.< så jag flög ju upp och började leta efter hennes mobi, och den låg i hennes HAND!!!! hon e sjuk...-.- och nu känns det som ni har slutat lyssnat -.- så jag säger bara det va skit kul i helgen! :) juste min syrra tävlade lag tävling division II as duktiga dom kom 2a :) 




(min syrra e den andra från vänster ♥ med topppen, haha och hon som står e min mamma xd)
 
jaja e skiiiit trött nu för jag har ju inte fått sovit på typ hela helgen -.- så snart ska jag o syster åka till stallet :)

puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: emma <33

jag orkade läsa allt ;) aja kolla in min blogg ;)

2010-03-14 @ 15:04:44
URL: http://zitaemma.blogg.se/
Postat av: emelie loman

jag älskar och saknar dej så jävla mkt <3 måste träffas snart igen <3

2010-03-15 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0