Centrum :)

helllu alla kääära blogga läsare :)
så idag har jag varit i skolan som vanligt (tråååkigt -.-) sen efter skolan så följde jag med My upp till Cemtrum :) hon köpte nån addias väska och...och..jag kommer inte ihåg O.o jaja jag köpte örhängen :D har typ inga, så då hittade jag skit billiga på Ur och penn  för 29 kr!! :D och sen bjöd My mig på en milkshake, tack gumman ♥
jaja ska väl gå nu, ska sticka till stallet när dom andra kommer hem :)
här får ni en liten bildbomb från idag :)

jag har börjat gilla skjortor sjukt mycke O.o :D (ful bild-.-)


 
VANILJ MILKSHAKE! :D <3





den där bilden blev mobbad såg jag nu -.-
aja örhängerna från idag :)



puss o kram ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0