ÄT FOLK!

jag har precis insett en sak...att det e inte bra att strunta i att äta >.<jag har haft lite problem med att typ äta frukost bland annat -.- och mina föräldrar har varit på mig som hökar med att jag ska äta, och ett tag så mådde jag riktigt dåligt. ni kankske tror att man går ner i vikt och blir supersmal och livet är perfekt när man inte äter. men det e bara en lögn! man mår piss! jag har haft ständing hubvudvärk, varit på dåligt humör nästan hela tiden  och känner sig bara allmänt trött på allt. så jag började äta igen, och så började jag må bättre. men sen så blev det en vänding liksom och jag var tillbaka i mina gamla vanor. men nu ska jag sluta med att vara så korkad och inte äta! och jag lovar att man mår så mycket bättre av att äta än att skippa det! så om ni vill gå ner i vikt, ska ni abslut inte sluta äta! börja ät nyttigt, börja träna.


så var bara tvungen att få ur mig det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0