14 igår ;D

helllu :) så igår fyllde jag 14 :D haha min mobil bombade med grattis sms och samtal :D sen på min facebook så hade 44 grattis hälsningar O.o :D så tack alla sötisar som kom ihåg min födelsedag igår ♥

så nu tyckte jag att ni skulle få lite bilder på vad jag fick igår ;D

så av mattias(syrrans pojkvän) så fick jag bröllops fotografen :D
han sa att den var skit rolig så ska kolla på den sen ;)



new moon soundtrack av pappsen :D


haha gulliga pappa ♥ när han var i singapore så köpte han new moon
filmen till mig, lite synd att det är en kopia och att kvaliten inte e så
jätte bra, men varför ska man gnälla för? tack pappsen!


sen av pappa fick jag oxå en bärbar DVD-spelare, som man kan ha
t.ex i bilen eller så. nu får ni 3 bilder på den ;)


den var as bra för det e typ HD kvalité och sjukt bra ljud O.o 


haha pappa tyckte det var jääätte coolt att man kunde vända skärmen x)


sen av mammsen fick jag en skiit snygg converse väska och ett par nya
converse :) funderar på att byta färg,  för nu har tydligen alla skaffat
 svarta och det e så tråkigt att gå runt och se ut som alla andra ^^


fick en Good Charlotte skiva av min syrra :) ♥


sen fick jag Bellas box!! :D  mamma hade tydligen fixat den i fredags
fast den igentligen inte släpptes förs igår :D  aja nu kommer lite bilder
på innehållet ;D


en affish..och om man kollar nere så ser man en countdown till
Eclipse :D


ett bokmärke och en penna :)


2 armband :D


självaste filmen :) med 3 skivor, en med filmen och typ 2 st med 260
minuters extramatrial :D 
 

fick 6st vykort oxå men orkar inte lägga upp dom :)


och så fick jag en skjorta av mammsen :)...


..och en skit snygg munkjacka av mammsen oxå :)


så det var det :) men pappa sa att det väntar mer presenter när jag kommer upp till hälsingland(landstället) om 2 veckor :) jaja ska väl gå nu puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0