TWILIGHT FAN EVENT

HELLU :D

okej förlåt att jag inte bloggat, men som mi vet så har jag ju flyttat ;) btw flytten gick jätte bra! Aja nu e jag i Stockholm, för jag var på TWILIGHT FAN EVENT IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My bjöd med mig på det!!! SÅ TACK MIN ÄLSKADE MY ISAKSSON!!!! <3  orkar inte berätta allt nu,men det var uppträdanden från olika artister sen typ en av sneak peeks på ECLIPSE (som jag och my ska på smygpremiär på nästa tisdag !). Aja sist MEN FAN ABSOLUT INTE MINST! TAYLOR LAUTNER OCH KRISTEN STEWART KOM OCH VI FICK SE DOM PÅ RIKITGT!!!!!! GAA´H JAG HAR TYP DAMP NU :D :D  aja så sover hos denna underbara person ikväll :D ska väl chilla nu vid datan o0ch sen  sova (iaf försöka xd) jaja pöss och gönatt ;)<3



haha jaa jag har skrivit TAYLOR på mina boobs  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0