Mobilblogga

Godmorgon :) jag ligger faktiskt fortfarande i sängen :) sov ju hos my inatt och hon sover fortfarande -.- jag vaknade faktiskt av att en av hennes tre katter typ hoppade på mig -.- jaja gårdagen var så Jävla kul! Typ en av dom bästa kvällarna i mitt liv :-O det bästa och absolut häftigaste var att KRISTEN STEWART OCH TAYLOR LAUTNER VAR DÄR! Haha jag vet jag har redan sagt det, Men det var så coolt! :dHaha eric saade var där oxå xd jaja så nu ligger jag och väntar på att kära my ska vakna och vi kan gå upp :) så lite kort om förra veckan :) hann ju typ inte blogga alls, för att det var packa, stallet och packa -.- juste sen var jag och emelie(storasyster) funktionärer på ponny sm på Runsten i torsdags och fredags. Haha det var faktiskt riktigt kul xd nån fick as coola (Host) oranga t-shirts och knallrosa typ armband där det står ponny sm 2010 på :) Haha oj vad intressant det var för er att läsa -.- jaja ska väl gosa liten med katten tills my vaknar, hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0