JUSTE!!!!

hej..gen xd

jag kom på en grej :)

att jag och my ska på TWILIGHT MOVE NIGHT!!!!!!  ska bli sååååååååååååå kul :D :D: :D :D

det är smygpremären av Eclipse så SF ordnar nån movie night med först Twilight sen new moon och sist Eclipse!!!!!  så den ska jag och bebiis gå på :D  haah men grejen e ju att då har jag ju flyttat till österbybruk redan men kommer åka ner till stockholm  i några dagar :)

ni kommer inte bli av med mig helt och hållet för pappa bor ju fortfarande kvar här i stockholm och jag ska försöka åka till honom så mycket som möjligt ;)

jaja nu ska jag väcka dom små sakerna, pöss pöss


Kommentarer
Postat av: towwis

Hehe okej, jag får försöka hitta det då. Men ditt va väl 55- 200? :P <3

2010-06-05 @ 11:10:44
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: towwis

Sv: Hehe okej. :) Men jaag fick en av Matte, han hade en gammal. xd Fast jag kollar gärna på din också. (a)

2010-06-06 @ 10:01:06
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0