hemma igår

hellu :)

så igår kom jag hem från hälsingland...och det e riktigt skönt att vara hemma! shit fanns verkligen ingenting att göra! -.- jaja idag så skulle jag igentligen träffat tobbe,men det blir inge mer med det...så ska hem till ludde en sväng tror jag och vi ska väl typ chilla :P  men problemet e att mitt busskort gick ut i fredags -.- så nu försöker jag övertala min kära pappa att köpa ett sånt där blip kort  haha ni vet det däre kortet som man låter blip blip när man går på bussen? haha bra förklaring và? xd jaja kolla iaf på film nu :) Blue crush   heter den , skit bra :)



jaja ska väl kolla klart på filmen nu så vi hörs senare :P pöss pöss

Kommentarer
Postat av: eric

dom heter acess kort dom du menar.

2010-06-14 @ 21:29:53
Postat av: Stoffe

Vadå skönt att va hemma? Hälsingland är det som gäller!

2010-06-15 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0