hälsingland...

hellu :) så nu sitter jag framför farfars data i hälsingland. Satte ju mig på bussen igår kväll hem till pappa och han hämtade mig vid busshållsplatsen och i bilen påväg hem så säger han att vi bara ska hem och äta för att sen åka till hälsingland direkt O.o Tydligen hade farfar typ svimmat igår och ambulansen hade fått komma och hämta honom :O jaaj vi kom ju upp igår ganska sent, så idag skulle dom åka och göra lite saker sen så skulle dom hämta farfar på sjukhuset så jag bestämde mig för att vara hemma. Men problemet var att jag fick varken igång TV:n eller internet på datan -.- så självklart så glömde jag min mobilladdare hemma så har typ inga batterier på mobilen heller >.< och så självklart har det spöregnat hela dan och jag e påväg att bli förkyld -.-
ååååh vilken bra start på sommarlovet! juste fick ju sommarlov igår :)

vi var ju i stan med klassen oxå.Bilder kommer sen, kan ju inte direkt lägga in dom nu xd


Annars så e jag typ upptagen heeeela veckan! på måndag får jag förhopningsvis träffa tobbe♥  Tisdag=PACKA!!!! onsdag funderar jag och ludde på att göra nåt..och på torsdag och fredag så ska jag tydligen vara funktionär på ponny SM  sen på lördag flyttar jag :O shiit jag kommer seriöst inte hinna med allt det här :O :O

jag måste träffa Tobbe! sen linnea,tove, ludde och erica innan jag flyttar och hur faan ska jag hinna med det :O :O

jaja ska väl gå och göra en kopp te med myckeeeet honung så hörs sen pöss pöss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0