Godmorgon

godmorgon :)

så nu vi eller nej nu har jag vaknat xd Linnea och My ligger fortfarande och sover -.-  så idag så ska Tobbe komma hit tror jag :P annars vet jag inte riktigt vad som händer :) juste nu tänkte jag lägga bilderna från igår :)

vi badade ju, haha skit kallt ibörjan men sen blev det faktiskt skönt :O




mohaha jag puttade i sosse :D



saga o klara :)


haah jag och my xd


jag och my..igen xd


My :)


haha elin vad gör du? xd


saga :)



haha linnea skit cool ;)<3


elin och rahel :)


igen :)


haha my leker fotomodell xd


linnea,skit cool som vanligt :)


Tove sööt :)


rahel , fett fin ju :O <3



haha linnea snyggaste i toppluva xd


rahel,saga o fanny :)


men ska väl gå och väcka dom 2 andra som odjuren nu ;) xd pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0