FRANSMÄN!!!!!!!

gaaaaaaaaaah :D :D :D :D :D hej föresten :) hahah jag e med Jasmine :D guuud  det känns som jag druckit  typ 200 redbull elr nåt!!!! haha förra sommaren så var jag ju på läger och då träffade jag en fransman som jag blev jääääätte kär i (synd bara att han var 17 och sånt -.-) iaf så har jag inte tänkt på dom fransmännen vi träffade på jätte länge. Men idag när jasse kom så satt vi och snacka minnen och nu tänker vi på dom!! (a) aja så har vi kanske bara råkat blivit vänner med dom på facebook nu så vi sitter och e typ skit glada!! :D xd

här e en bild på 2 av dom och han med rosa glasögon är Jeremy alltså killen
jag blev förälskad i i sommras xd jaja synd att han bor i franrike,fyller 18 och
sånt annars hade det ju lungt funkat elr hur?? :D xd




jaja nu ska vi väl gå och lugna ner oss ,hörs sen pöss pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0