trött!

hellu :) åh vad jag e duktig, nu har jag bloggat mycket idag :) aja kollade ju på The Lovely Bones. Skiiiit bra äääälskar den filmen. Alla borde seriöst se den :) aja iaf så nu e jag trött, intressant va? nää ska väl gå och lägga mig snart, messar med Ludde men han e seeg -.- kommer väl somna snart. aja imorron  ska jag på  gröööööönan :D ska dit med min Älskling My! haha pappa och hans kompis ska med  oxå men dom ska väl bara sitta och prata nånstans (jätte kul!)

ska gå och lägga mig nu,åh nu svarade ludde oxå :)

aja gonattt pöss<3


Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Meh, mina sms? Jag har skickat flera stycken ju. :o <3

2010-07-24 @ 11:49:16
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0