Englands köp

Haha nu ska jag tråka ut er med ännu fler bilder xd Fast den här gången e det på det jag köpte i England (hahah mitt älskade England xd) 

både jackan och linnet :) haha blev typ föörälskad i jackan :)










det var kläderna.. :)




hahaa jag behövde ha något att läsa på resan hem xd





ååååh jag bara älskar dom här filmerna! aaaas bra :D


mitt favorit godis! haha köper det varje gång xd
vi borde seriöst ha det i sverige :o


shooes :d


haha diggar det silvriga halsbandet extra mycke xd tror det har
alice i underlandet tema xd


haha köpte underkläder och annat men det tänker jag inte visa er ;)
ska gå och kolla på The lovely bones nu pöss<3


Kommentarer
Postat av: towwis

Da ba svarar inte på mina sms ba? ;O :) <3

2010-07-23 @ 22:44:56
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0