Bildbomb

Hellu bloggen :)

Så nu har jag tagit fram iaf den ena kameran , fast det e bara den lilla så det e dålig kvalite -.- Det  e bilder från den där konserten jag va på(ni vet den med bandet JLS som mina kusiner bjöjd med mig på?) haha iaf så var jag ju inte överdrivet posetiv över att se den xd Men det var faktiskt riktigt kul :o Asso jag trodde bara att JLS skulle spela, men det var massa förband och bra artister :)




MIN NYA KÄRLEK! Alex Gardner!! ♥ ♥ ♥

ALEX!♥

♥♥


sen var det nån känd dansgrupp som hette Diversity där,
dom vann tydligen Britan´s got talent :)



haha sen var självklart JLS där xd men jag måste säga att jag tyckte
Alex va bättre :o haha jag nog ensam att tycka så där xd 





aja orkarr inte med fler konsert bilder nu ;)
 pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0