skridskor :D

tjaaaaaaaaaa :)
okej okej jag vet att det var ett tag sen jag skrev...men nu e jag här ;) haha så i veckan har väl det inte hänt så mycket  :p förutom att jag har typ varit på typ väldigt bra humör dom flesta dagarna :o gått runt och spridit liksom :D xD neej men jag har tyå det :o alla började antingen garva eller bli glada när dom prata med mig :)

meh jag vet inte om jag sa det, men typ förra veckan eller om det va veckan innan det :o :)  aja iaf så åkte jag och ronja skridskor :o :D det va sjuk kuuuul :D så här är några bilder :)

<3


ronja ville inte vara med på bild :( <3


no coments -.-




ronja gullunge :) <33333



jag kände inte för att vara med på bild... xD



jag skulle lagt in en video oxå men datakabeln vill inte funka -.-


juste jag hade tänkt lägga in en video från gympan idag när vi åkte "pulka" fast åkte inte direkt pulka utan åkte på en matta xD

aja herå <3




Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

roliga bilder (:

2010-01-22 @ 17:40:56
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Ronja<3

faan va vi är snygga asså hhahahah! :)

2010-01-27 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0