heeeeeeeeeeeej :)

förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har faktiskt ärligt sagt inte haft tid :( så i måndags började jag skolan igen -.- hahah i söndags så var jag och ronja och äkte skridskor :D det va såååååååå kul :D vi ramla bara några gånger (host*) bilder kommer snart :) emh vad mer har hänt... haha juste jag fick edn sen julklapp av pappa förra helgen... och det va FÖRSTA SÄSONGEN AV O.C!!!! :D haha alla kanske inte vet vad det e :p det een serie som gick för något år sen och va sååååå bra :D en bild kanske gör så att ni känner igen? :)



känner ni igen?  iaf den e aaaaaaaaas bra :D så det e så jag har spenderat min vecka, genom att kolla på O.C (upptagen jag e va? x) ) nej men jag ´har faktiskt varit upptagen :p men nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis vill nån messa mig :) gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0